DNEVI DEJAVNOSTI ŠOLSKO LETO 2023/2024
KULTURNI DAN |
CILJI |
VODJA, IZVAJALCI |
MESEC |
|||
|
1. RAZRED |
|||||
Ogled lutkovne predstave LGL Ljubljana |
Učenec: -zbrano in doživeto posluša in spremlja gled. predstavo, -pozna pravila obnašanja v kulturni ustanovi. |
P. S. Bavdek razrednika, vzgojiteljici |
Po ponudbi |
|||
Kamišibaj delavnica |
Učenec: -spozna komorno gledališče, njene prvine, zgodovino ter izdela predstavo. |
Robi Ogulin Aleksandra Grujić |
december |
|||
Proslava in delavnice ob kulturnem prazniku |
Učenec: -zbrano sledi kulturni prireditvi, -na različne načine poustvarja na temo praznika 8. februar. |
Aleksandra Grujić Robi Ogulin |
februar |
|||
Zaključna proslava |
Učenec: – sodeluje z nastopom na prireditvi. |
Robi Ogulin Aleksandra Grujić |
junij |
|||
|
2. RAZRED |
|||||
Ogled lutkovne predstave LGL Ljubljana |
Učenec: -zbrano in doživeto posluša in spremlja gled. predstavo, -pozna pravila obnašanja v kulturni ustanovi |
P. S. Bavdek razredničarki, vzgojiteljici |
po ponudbi |
|||
Radi beremo |
– pozna pravila obnašanja v knjižnici, – posluša pravljico in jo na različne načine poustvarja. |
P. Bukovec |
April |
|||
Proslava in delavnice ob kulturnem prazniku |
Učenec: -zbrano sledi kulturni prireditvi, -na različne načine poustvarja na temo praznika 8. februar. |
A. Jerman |
Februar |
|||
Zaključna proslava |
Učenec: – sodeluje z nastopom na prireditvi. |
A. Jerman |
Junij |
|||
|
3. RAZRED |
|||||
Ogled lutkovne predstave LGL Ljubljana |
Učenec: -zbrano in doživeto posluša in spremlja gled. predstavo, -pozna pravila obnašanja v kulturni ustanovi. |
P. S. Bavdek razredničarki, vzgojiteljici |
Po ponudbi |
|||
Šola nekoč, Šolski muzej Ljubljana |
Učenec: -spozna in razlikuje preteklost in sedanjost -pozna pravila vedenja v kulturni ustanovi. |
A.Fabić |
14. 2. 2023 |
|||
Proslava in delavnice ob kulturnem prazniku |
Učenec: -zbrano sledi kulturni prireditvi, -na različne načine poustvarja na temo praznika 8. februar. |
A.Fabić |
7. 2. 2024 |
|||
Knjižnična vzgoja |
Učenec: -spozna knjižnični bonton, -zavzema se za pozitiven odnos do knjižnice in njenega gradiva, motivaciji za branje, -bere, posluša in uporablja leposlovne vsebine za osebno rast in razvedrilo. |
A.Fabić |
Januar |
|||
|
4. RAZRED |
|||||
Kekec in škrat Skovik
|
Učenec: -poglablja koncentracijo, zbranost in pozornost, – doživljajsko-analitično posluša umetno glasbo, -prepoznava inštrumentalne in vokalne zasedbe. |
K. Gorenčič M. Hrovat in spremljevalci |
9. 2. 2024 |
|||
Prazniki nekoč in danes |
Učenec: -spozna in primerja praznike nekoč in danes, – sledi kulturni prireditvi. |
K. Gorenčič M. Hrovat |
December |
|||
Delavnice ob slovenskem kulturnem prazniku |
Učenec: -zbrano sledi kulturni prireditvi, -na različne načine poustvarja na temo praznika 8. februar. |
K. Gorenčič M. Hrovat |
februar |
|||
|
5. RAZRED |
|||||
Kekec in škrat Skovik |
Učenec: -poglablja koncentracijo, zbranost in pozornost, – doživljajsko-analitično posluša umetno glasbo, -prepoznava inštrumentalne in vokalne zasedbe, |
P. Kukman P. Keglovič |
9. 2. 2024 |
|||
Gledališka predstava KCJT: Gorjanci |
Učenec: -spoznava in upošteva bonton v gledališču, -prepozna prvine gledališke predstave -razume dramsko dogajanje in odnose med dramskimi osebami. |
P. Kukman P. Keglovič |
|
|||
Prešerno ustvarjanje |
Učenec: -likovno in literarno ustvarja ob slovenskem kulturnem prazniku, -razvija ustvarjalnost in občutek za estetiko, -spoznava pomen umetnostnih besedil . |
P. Kukman P. Keglovič |
februar |
|||
KULTURNI DAN |
CILJI |
VODJA, IZVAJALCI |
MESEC |
|||
|
6. RAZRED |
|||||
Kekec in škrat Skovik |
-Učenec: -poglablja koncentracijo, zbranost in pozornost, – doživljajsko-analitično posluša umetno glasbo, – prepoznava inštrumentalne in vokalne zasedbe, – obišče kulturno ustanovo. |
Alenka Gazvoda |
9. 2. 2024 |
|||
Kulturna dediščina domačega kraja |
Učenec: -opiše primere naravne in kulturne dediščine, – na primerih iz krajevne zgodovine opiše pomen ohranjanja kulturne dediščine, – na primerih iz krajevne zgodovine opiše najbolj znane šege in navade, – navede primere domačih obrti in opiše njihove izdelke, – na primerih opiše, katere so tipične slovenske jedi. |
Metka Starešinič |
april 2024 |
|||
Gledališka predstava v KCJT NM: Gorjanci in Muzej Lojzeta Slaka |
Učenec: – obiskuje gledališke predstave, – spoznava in upošteva bonton v gledališču, – prepozna prvine gledališke predstave, – razvija zmožnost sprejemanja, razumevanja, doživljanja in vrednotenja umetnostnih besedil, – razvija in ohranja pozitiven odnos do umetnostnih besedil, – razume dramsko dogajanje in odnose med dramskimi osebami, – razvija pozitiven odnos do slovenske kulture in dediščine. |
Ana Markelj Karlič |
po ponudbi |
|||
|
7. RAZRED |
|||||
opera ITALIJANKA V ALŽIRU |
-Učenec: -poglablja koncentracijo, zbranost in pozornost, – doživljajsko-analitično posluša umetno glasbo, – prepoznava inštrumentalne in vokalne zasedbe, – obišče kulturno ustanovo. |
Alenka Gazvoda |
6. 9. 2023 |
|||
Ogled Narodne galerije in medijske hiše Pro Plus d.o.o |
Učenec: -zbrano in doživeto posluša in spremlja voden ogled razstave, -pozna pravila obnašanja v kulturni ustanovah, – spoznava različne medije, – razvija kritično mišljenje, – spoznava različne poklice. |
Mateja Drašler, Vladimira Brudar |
22.9.2023 |
|||
RASTEM S KNJIGO + Jakčev dom |
Učenec: – spozna delo v knjižnici, oddelke in gradiva v knjižnici – utrjuje odnos do branja in literature – si ogleda razstavo in aktivno sodeluje pri prepoznavanju likovnih del. |
Vladimira Brudar, knjižničarka |
september 2023 |
|||
|
8. RAZRED |
|||||
opera ITALIJANKA V ALŽIRU |
-Učenec: -poglablja koncentracijo, zbranost in pozornost, – doživljajsko-analitično posluša umetno glasbo, -prepoznava inštrumentalne in vokalne zasedbe, – obišče kulturno ustanovo. |
Alenka Gazvoda |
6. 9. 2023 |
|||
Črna koža, bele maske + delavnice na biotehniški |
Učenec: – razvija zmožnost sprejemanja, razumevanja, doživljanja in vrednotenja umetnostnih besedil, – razvija in ohranja pozitiven odnos do umetnostnih besedil, – obiskuje gledališke predstave, – razume dramsko dogajanje in odnose med dramskimi osebami, – prepozna prvine gledališke predstave, – razvija pozitiven odnos do slovenske kulture, – pridobiva književno znanje. – odkriva karierne interese, – spoznava načrtovanje karierne poti, – spoznava srednješolske programe in nadaljnje izobraževanje, – spoznava sebe, svoje lastnosti, spretnosti in sposobnosti ter usklajuje s kariernimi interesi, – išče informacije o srednji šoli. |
S. Kirn, H. Korošec |
januar 2024 |
|||
KULTURNE VSEBINE V CŠOD |
Učenec se seznani s kulturnimi vsebinami v CŠOD. |
razrednika |
|
|||
|
9. RAZRED |
|||||
opera ITALIJANKA V ALŽIRU |
-Učenec: -poglablja koncentracijo, zbranost in pozornost, – doživljajsko-analitično posluša umetno glasbo, – prepoznava inštrumentalne in vokalne zasedbe, – obišče kulturno ustanovo. |
Alenka Gazvoda |
6. 9. 2023 |
|||
Črna koža, bele maske + muzej IMV |
Učenec: – razvija zmožnost sprejemanja, razumevanja, doživljanja in vrednotenja umetnostnih besedil, – razvija in ohranja pozitiven odnos do umetnostnih besedil, – obiskuje gledališke predstave, – razume dramsko dogajanje in odnose med dramskimi osebami, – prepozna prvine gledališke predstave, – razvija pozitiven odnos do slovenske kulture, – pridobiva književno znanje. – spozna in se seznani s tehniško dediščino industrije v Novem mestu |
Sanja Kirn |
januar 2024 |
|||
Rašica – Trubarjeva domačija, Park vojaške zgodovine |
Učenec: – obišče Trubarjevo domačijo, spozna njegovo življenje in delo, – seznani se s pomenom reformacije na Slovenskem – razvija pozitiven odnos do slovenske kulture in zgodovine, – seznani se z vojaško zgodovino na ozemlju Slovenije od antike do osamosvojitve. |
Sanja Kirn, Metka Starešinič |
Oktober 2023 |
NARAVOSLOVNI DAN |
CILJI |
VODJA, IZVAJALCI |
MESEC |
|
|
1. RAZRED |
|||
VSUO |
Učenec: – se spozna z vrstniškim nasiljem in preprečevanjem le tega, – se medvrstniško vključuje in sodeluje pri različnih dejavnostih. |
Aleksandra Grujić, Robi Ogulin |
december |
|
Zdrav način življenja, ZD delavnice |
– Učenec se udeleži preventivnega pregleda pri pediatru. |
Robi Ogulin, Aleksandra Grujić, vzgojiteljici |
po razporedu |
|
Rokodelski center Ribnica |
Učenec: – se seznani s kulturno dediščino, rokodelstvom, -izdela košaro iz trsja. |
Aleksandra Grujić, Robi Ogulin, vzgojiteljici |
maj/junij |
|
|
2. RAZRED |
|||
Varno in spodbudno učno okolje |
Učenec: – se spozna z vrstniškim nasiljem in preprečevanjem le tega, – se medvrstniško vključuje in sodeluje pri različnih dejavnostih. |
A. Jerman |
december |
|
Pamet je boljša kot žamet |
Učenec: – se seznani s poskusi, postavlja hipoteze in izvaja preproste poskuse. |
P. Bukovec |
marec |
|
Zaključna ekskurzija (Bela krajina) |
Učenec: – se seznani s kulturno dediščino Bele krajine – aktivno sodeluje na muzejskih delavnicah. |
A. Jerman |
junij |
|
|
3. RAZRED |
|||
Človeško telo |
Učenec: -ve kako deluje človeško telo, – spozna čutila. |
A.Fabić |
april |
|
Življenje ob vodi |
Učenec: – spozna življenje v reki/mlaki – opiše in opazuje živa bitja v okolju – ve, kaj živa bitja potrebujejo za življenje – razlikuje različna življenjska okolja |
P.S.Bavdek |
okt. ali april |
|
Varno in spodbudno učno okolje |
Učenec: – se spozna z vrstniškim nasiljem in preprečevanjem le tega, – se medvrstniško vključuje in sodeluje pri različnih dejavnostih |
P.S.Bavdek |
november |
|
|
4. RAZRED |
|||
Veselje z znanostjo – poskusi |
Učenec: -pozna osnovno varovalno opremo, -opazuje in izvajajo poskuse. |
K. Gorenčič M. Hrovat |
januar |
|
Krška jama |
Učenec: -spozna kraško jamo kot življenjski prostor. |
K. Gorenčič M. Hrovat |
april |
|
Glinokopi |
Učenec: -spozna pomen in zgodovino glinokopov v Zalogu, -spozna redke živalske in rastlinske vrste na tem območju, -opazuje drevesne vrste in kaj se z njimi dogaja. |
K. Gorenčič, M. Hrovat |
oktober |
|
|
5. RAZRED |
|||
Tehno park Celje – delavnice |
Učenec: – spoznava vrste energije, delovanje enostavnih strojev… |
P. Kukman, P. Keglovič |
oktober |
|
Naravoslovni poskusi (CŠOD) |
Učenec: -preko poskusov spoznava različne snovi in njihove lastnosti. |
P. Kukman, P. Keglovič |
januar |
|
Kras |
Učenec: -spoznava Kras in kraške pojave. |
P. Kukman, P. Keglovič |
maj |
|
NARAVOSLOVNI DAN |
CILJI |
VODJA, IZVAJALCI |
MESEC |
|
|
6. RAZRED |
|||
TRAVNIK, BIOTOPI V ZALOGU |
Učenec: – se seznani z orientacijo v naravi, -spoznava nastanek in zgodovino opekarstva, -opazuje vreme in se seznani z rastlinskim in živalskim svetom na območju glinokopov (poudarek na travniku). |
Jana Mežič, Metka Starešinič, razrednik |
maj/junij 2024 |
|
Zdravstvena sistematika |
Učenci poslušajo predavanje o zdravem odraščanju ter opravijo sistematski zdravstveni pregled. |
razredniki |
|
|
Učim se učiti + Varna raba interneta |
Učenci: – spoznavanjo učne strategije, – odkrivajo svoje učne navade, prednosti ter pomanjkljivosti, – se učijo načrtovati učenje, ga reflektirati in izboljševati – se učijo osredotočanja na bistvo, parafraziranja ter oblik aktivnega učenja, – spoznavajo pasti spleta, – pridobivajo temeljna znanja in spretnosti, ki jih potrebujejo za učinkovito, varno in odgovorno rabo digitalnih medijev in tehnologije. |
H. Korošec; M. Petric, PUS NM |
november, februar |
|
|
7. RAZRED |
|||
Naravoslovni dan v CŠOD |
Učenec spozna okolje in živali v okolici CŠOD. |
razrednika |
Januar 2024 |
|
BIOTOPI V ZALOGU |
Učenec: – se seznani z orientacijo v naravi, -spozna nastanek in zgodovino opekarstva, opazuje vreme in se seznani z rastlinskim in živalskim svetom na območju glinokopov (poudarek na gozdu). |
Metka Starešinič, Jana Mežič, razrednik |
April/maj 2024 |
|
Eksperimentalni dan ali eksotične živali (Bioexo) |
Učenec se seznani z: – različno laboratorijsko steklovino in pripomočki, – eksperimentalnimi tehnikami, – opravi različne poskuse na temo valovanja. |
Jana Mežič |
|
|
|
8. RAZRED |
|||
NEON |
Učenec: -se zaveda svojih pravic, – prepozna vrstniško nasilje, – spoznava vzroke in posledice nasilja, – se uči veščin nenasilne komunikacije, vedenja, -se uči ustrezno odzvati na nasilje, – spozna moč prič, – se uči povedati o izkušnji vrstniškega nasilja, – se uči prispevati k zmanjšanju vrst. nasilja. |
Ana Markelj Karlič, Marija Hlastan, Sanja Kirn |
oktober |
|
Vsebine v CŠOD |
Učenec spozna okolje in živali v okolici CŠOD. |
razrednika |
|
|
Astronomski dan |
Učenec: -spozna osnovne astronomske pojme, -spozna astronomska opazovanja, – se orientira s pomočjo neba, -uporablja astronomske pripomočke, – spozna planetarij, -opazuje nebesna telesa s teleskopom |
Marija Hlastan, Damir Pirc |
po dogovoru |
|
|
9. RAZRED |
|||
Astronomski dan |
Učenec: -spozna osnovne astronomske pojme, -spozna astronomska opazovanja, – se orientira s pomočjo neba, -uporablja astronomske pripomočke, spozna planetarij, -opazuje nebesna telesa s teleskopom |
Marija Hlastan, Damir Pirc |
Po dogovoru |
|
Vode na krasu |
Učenec: – s terenskim delom spoznava kraške pojave in kraške vodne vire domače pokrajine. |
Metka Starešinič, Jana Mežič, spremljevalec |
Marec/ april |
|
Priprava na valeto (snemanje filma, priprava programa) |
Učenec: – pripravi scenarij, za prireditev (vezni tekst, pesmi, glasbene točke…), – sodeluje s sošolci, – pripravi video projekcijo, – posname film. |
razredniki |
Junij 2024 |
TEHNIŠKI DAN |
CILJI |
VODJA, IZVAJALCI |
MESEC |
|
|
1. RAZRED |
|||
Taborniška noč |
Učenec: – spozna nekaj taborniških veščin (orientacija, kurjenje ognja, priprava obroka), – se uči samostojnosti, sodelovanja v skupini ter razvija čut do narave in sočloveka. |
Aleksandra Grujić, Robi Ogulin, vzgojiteljici |
junij |
|
Dolenjski muzej |
Učenec: -si ogleda stalno razstavo in se udeleži delavnic na temo razstave. |
Robi Ogulin, Aleksandra Grujić, vzgojiteljici |
oktober |
|
Ustvarjalna delavnica |
Učenec: -izdela izdelek iz kamna lojavca in se uči ustreznega rokovanja z izbranim materialom. |
Robi Ogulin, Aleksandra Grujić |
marec |
|
|
2. RAZRED |
|||
Taborniška noč |
Učenec: – spozna nekaj taborniških veščin (orientacija, kurjenje ognja, priprava obroka), – se uči samostojnosti, sodelovanja v skupini ter razvija čut do narave in sočloveka. |
P. Bukovec |
junij |
|
Ustvarjalne delavnice |
Učenec: -izdela izdelek iz kamna lojavca in se uči ustreznega rokovanja z izbranim materialom. |
A. Jerman |
marec |
|
Dolenjski muzej – etnološka delavnica |
Učenec: -si ogleda stalno razstavo in se udeleži delavnic na temo razstave. |
P. Bukovec |
oktober |
|
|
3. RAZRED |
|||
Ustvarjalna delavnica |
Učenec: -spozna različne materiale. -izdela izdelek in se uči ustreznega rokovanja z izbranim materialom. |
A. Fabić |
december |
|
Orientacija |
Učenec: -pozna glavne smeri neba -izdela preprost kompas -se orientira v naravi. |
A. Fabić |
marec |
|
Kostanjeviška jama |
Učenec: – spozna različna življenjska okolja – spozna življenje v jami -se pravilno vede ob obisku podzemne jame. |
P. S. Bavdek |
junij |
|
|
4. RAZRED |
|||
1,2,3 DO SPLETNE VARNOSTI |
Učenci: – spoznavajo pasti spleta, – pridobivajo temeljna znanja in spretnosti, ki jih potrebujejo za učinkovito, varno in odgovorno rabo digitalnih medijev in tehnologije. |
H. Korošec –
Društvo za digitalno pismenost |
23.11.2023 (4.a) 24.11.2023 (4.b) |
|
Hiša eksperimentov |
Učenec: -spozna in izvede različne kemijske, fizikalne eksperimente. |
K. Gorenčič, M. Hrovat |
junij |
|
Novoletno ustvarjanje |
Učenec: -ustvarja različne novoletne okraske, pri tem razvija občutek za grafomotoriko, estetiko in natančnost. |
K. Gorenčič, M. Hrovat |
december |
|
Delavnice VSUO |
Učenec: – preko različnih dejavnosti usvaja ustrezen način komunikacije, krepi medosebne odnose, se trudi pri izboljševanju razredne klime. |
K. Gorenčič, M. Hrovat |
november |
|
|
5. RAZRED |
|||
Kolesarski poligon |
Učenec: -obvlada spretnostno vožnjo s kolesom. |
P. Kukman, P. Keglovič |
september |
|
Kamišibaj (CŠOD) |
Učenec: – spoznava kamišibaj, likovno ustvarja, izvede kamišibaj. |
P. Kukman, P. Keglovič |
januar |
|
Življenje na gradu |
Učenec: – se seznani z življenjem na gradu v srednjem veku. |
P. Kukman, P. Keglovič |
april |
|
Praznik situl v Nm |
Učenec: -spoznava življenja v preteklosti na področju Dolenjske. |
P. Kukman, P. Keglovič |
junij |
|
TEHNIŠKI DAN |
CILJI |
VODJA, IZVAJALCI |
MESEC |
|
|
6. RAZRED |
|||
Ročne spretnosti – papirnata gradiva |
Učenci spoznajo obdelovalne postopke papirja (načrtovanje, zarisovanje, merjenje, rezanje, prepogibanje, piljenje, lepljenje…); predvsem rezanje z lepenkarskim (olfa) nožem in na ta način izdelujejo božično-novoletne voščilnice. |
G. Turk/ D.Pirc, V.Brudar |
November/ december |
|
Merjenje, merske enote |
Učenec: -pretvarja merske enote in računa z njimi, -spozna ploščinske enote in jih poveže s primeri merjenja v vsakdanjem življenju, -oceni, primerja in meri prostornino z različnimi enotami. |
Bogdana Hočevar |
april |
|
Slovenska in angleška kuhinja |
– spozna besedišče povezano s hrano in kuhinjskimi pripomočki – spozna tradicionalno slovensko in angleško kuhinjo v teoriji in praksi – se seznani z navadami in običaji povezanimi s prehranjevanjem |
M. Drašler |
marec 2024 |
|
Zaključna ekskurzija: Primorska |
Učenec: – aktivno in sistematično dopolnjuje in poglablja teoretično znanje, ki ga je pridobil med rednim poukom in ga povezuje, ter razvija kritično mišljenje, – razvija odgovoren odnos do naravne in kulturne dediščine, – razvija lep odnos do domovine. |
razredniki |
|
|
|
7. RAZRED |
|||
SPACE X NA DOMAČEM PRAGU |
Učenci: – spoznavajo pasti spleta, – pridobivajo temeljna znanja in spretnosti, ki jih potrebujejo za učinkovito, varno in odgovorno rabo digitalnih medijev in tehnologije. |
H. Korošec
Društvo za digitalno pismenost |
23.11.2023(7.a)24.11.2023 (7.b) |
|
Zaključna ekskurzija na Gorenjsko |
Učenec: – aktivno in sistematično dopolnjuje in poglablja teoretično znanje, ki ga je pridobil med rednim poukom in ga povezuje, ter razvija kritično mišljenje, – razvija odgovoren odnos do naravne in kulturne dediščine, – razvija lep odnos do domovine. |
razrednika |
junij 2024 |
|
NEON + zdravstvene vsebine (Pozitivna samopodoba in stres) |
Učenec: – se zaveda svojih pravic, – prepozna vrstniško nasilje, – spoznava vzroke in posledice nasilja, – se uči veščin nenasilne komunikacije, vedenja, – se uči ustrezno odzvati na nasilje, – spozna moč prič, – se uči povedati o izkušnji vrstniškega nasilja, – se uči prispevati k zmanjšanju vrst. nasilja; – se uči uravnavati stres, – gradi pozitivno samopodobo. |
NEON: Sanja Kirn, Mateja Drašler, Ana Markelj Karlič
Zdravstvene vsebine: H. Korošec |
|
|
Izdelava izdelkov iz umetnih gradiv |
Učenci iz penjenega PVC izdelujejo vozila na propelerski pogon ter ob izdelavi izdelka nadgrajujejo svoje znanje o elektriki ali iz akrilnega stekla izdelajo stojalo za svinčnik oz. epruveto. Iz polietilenskega (PE) prahu izdelujejo obeske za ključe – termoplast plastično oblikujejo. Delovanje vozila tudi preizkusijo. Spoznajo vse obdelovalne postopke umetnih snovi. |
G.Turk / D. Pirc |
marec/april |
|
|
8. RAZRED |
|||
Vsebine CŠOD |
|
razredniki |
|
|
Svet gibanja – gonila ali ŠC NM (lesarstvo, gradbeništvo, vzgojiteljska) ali Izdelava izdelkov iz kovin. |
Učenci spoznavajo gonila, vrste gonil, strojne elemente za gibanje in predvsem računali prestavna razmerja. Svoje pridobljeni teoretično znanje praktično nadgradijo z izdelavo prevoznega sredstva oz. naprave ali stroja, ki vsebuje različna gonila, gnana ročno ali na elektriko. Delovanje naprav tudi preizkusijo. Velik poudarek bo namenjen tudi reševanju nalog iz NPZ preteklih let, ki vsebujejo gonila in elektriko. |
G. Turk / D. Pirc |
februar/marec
April, maj |
|
Cerod, vodarna, čistilna naprava |
Učenec: – se seznani s Centrom za ravnanje z odpadki Dolenjske, spozna vodarno in pomen vodooskrbe ter čistilno napravo s poudarkom na trajnostnem razvoju. |
M. Starešinič, J. Mežič |
april/marec |
|
Zaključna ekskurzija |
Učenec: -spozna naravno in kulturno dediščino Gorenjske. |
razrednika |
maj/junij |
|
|
9. RAZRED |
|||
Svet elektrike ali ŠC NM (elektro šola) |
Učenci ponovijo in nadgradijo svoje znanje o elektriki in elektrotehniki ter teoretično znanje praktično nadgradijo z izdelavo različnih naprav ter strojev, ki jih poganja elektrika. Delovanje naprav tudi preizkusijo. Velik poudarek bo namenjen tudi reševanju nalog iz NPZ preteklih let, ki vsebujejo elektriko (viri, pridobivanje, ekologija, stikala, vezja, krmiljenje, različni porabniki…). |
G.Turk / D. Pirc |
oktober/november |
|
Tehniški dan na ŠC Novo mesto – kozmetična, kemijska in farmacevtska |
Cilji: – odkrivanje kariernih interesov, – načrtovanje karierne poti, – spoznavanje srednješolskih programov in nadaljnjega izobraževanja, – spoznavanje sebe, svojih lastnosti, spretnosti in sposobnosti ter usklajevanje z kariernimi interesi, – pridobivanje informacij o srednji šoli. |
H. Korošec |
Oktober oziroma po dogovoru |
|
Priprava na valeto – generalka |
Učenec: – preizkusi nastop, – pripravi prostor, sceno, ozvočenje … |
razredniki |
junij 2024 |
|
Svet energije (GEN-i) |
Učenec: -spoznava pridobivanje energije, -spozna delovanje jedrske elektrarne, -spozna pridobivanje energije iz obnovljivih virov energije, -izvede poskuse s prikazom različnih oblik energije. |
Marija Hlastan |
januar/ februar 2024 |
ŠPORTNI DAN |
CILJI |
VODJA, IZVAJALCI |
MESEC |
|
|
1. RAZRED |
|||
Jesenski pohod, ŠP Breza |
Učenec: – hodi dlje časa z vmesnimi postanki, – pozna osnovno pohodniško opremo in pravila varne hoje. |
Robi Ogulin, Aleksandra Grujić, vzgojiteljici |
september |
|
Spomladanski pohod, Divji potok |
Učenec: – hodi dlje časa z vmesnimi postanki, – pozna osnovno pohodniško opremo in pravila varne hoje. |
Aleksandra Grujić, Robi Ogulin, vzgojiteljici |
maj |
|
Otroški dan |
Učenec: -razvija timsko delo in medsebojno pomoč, -spoznava športne igre kot obliko aktivnega preživljanja prostega časa in spodbujanje zdravega načina življenja, Preventivno delovanje na področju preprečevanja vrstniškega nasilja. Spodbujanje vrednot: enakopravnost, pravičnost, solidarnost, soodvisnost, učiti se sobivanja, spoštovanje različnosti, sodelovanje in preseganje individualizma. |
Hana Korošec in razredniki ter ostali strokovni delavci |
oktober |
|
Atletski mnogoboj |
Učenec: – je športno aktiven, -razvija zdravo tekmovalnost, koordinacijo, vzdržljivost ter se uči športnega obnašanja. |
Aleksandra Grujić, Robi Ogulin |
april |
|
Plavanje |
– Učenec se prilagaja na vodo. |
Robi Ogulin, Aleksandra Grujić, vzgojiteljici |
junij |
|
|
2. RAZRED |
|||
Jesenski pohod |
Učenec:- hodi dlje časa z vmesnimi postanki, – pozna osnovno pohodniško opremo in pravila varne hoje. |
A. Jerman |
September |
|
Otroški dan |
Učenec: -razvija timsko delo in medsebojno pomoč, -spoznava športne igre kot obliko aktivnega preživljanja prostega časa in spodbujanje zdravega načina življenja, Preventivno delovanje na področju preprečevanja vrstniškega nasilja. Spodbujanje vrednot: enakopravnost, pravičnost, solidarnost, soodvisnost, učiti se sobivanja, spoštovanje različnosti, sodelovanje in preseganje individualizma. |
Hana Korošec in razredniki ter ostali strokovni delavci |
oktober |
|
Spomladanski pohod |
Učenec: – hodi dlje časa z vmesnimi postanki, – pozna osnovno pohodniško opremo in pravila varne hoje. |
P. Bukovec |
april |
|
Plavanje |
Učenec: -drsi na vodi z iztegnjenimi rokami 5s, -preplava nekaj metrov v poljubni tehniki. |
A. Jerman |
november |
|
Atletski mnogoboj |
Učenec: – je športno aktiven, – razvija zdravo tekmovalnost, koordinacijo, vzdržljivost ter se uči športnega obnašanja.
|
P. Bukovec |
april/maj |
|
|
3. RAZRED |
|||
Pohod |
Učenec: – hodi dlje časa z vmesnimi postanki, – pozna osnovno pohodniško opremo in pravila varne hoje. |
Petra S. Bavdek, A. Fabić, spremljevalec |
september |
|
Pohod |
Učenec: – hodi dlje časa z vmesnimi postanki, – pozna osnovno pohodniško opremo in pravila varne hoje. |
Petra S. Bavdek, A. Fabić, spremljevalec |
maj |
|
Otroški dan |
Učenec: -razvija timsko delo in medsebojno pomoč, -spoznava športne igre kot obliko aktivnega preživljanja prostega časa in spodbujanje zdravega načina življenja, Preventivno delovanje na področju preprečevanja vrstniškega nasilja. Spodbujanje vrednot: enakopravnost, pravičnost, solidarnost, soodvisnost, učiti se sobivanja, spoštovanje različnosti, sodelovanje in preseganje individualizma |
Hana Korošec in razredniki ter ostali strokovni delavci |
oktober |
|
Plavanje |
Učenec: – se prilagaja na vodo, – preplava 15 m v izbrani tehniki, – pozna in upošteva varnostna in higienska pravila. |
P. S. Bavdek |
Vstopnina + prevoz |
|
Plavanje |
Učenec: – se prilagaja na vodo, – preplava 15 m v izbrani tehniki, – pozna in upošteva varnostna in higienska pravila. |
P. S. Bavdek |
Vstopnina + prevoz |
|
|
4. RAZRED |
|||
Pohod |
Učenec: – hodi dlje časa z vmesnimi postanki, – pozna osnovno pohodniško opremo in pravila varne hoje. |
K. Gorenčič M. Hrovat |
september |
|
Otroški dan |
Učenec: -razvija timsko delo in medsebojno pomoč, -spoznava športne igre kot obliko aktivnega preživljanja prostega časa in spodbujanje zdravega načina življenja, Preventivno delovanje na področju preprečevanja vrstniškega nasilja. Spodbujanje vrednot: enakopravnost, pravičnost, solidarnost, soodvisnost, učiti se sobivanja, spoštovanje različnosti, sodelovanje in preseganje individualizma |
Hana Korošec in razredniki ter ostali strokovni delavci |
Oktober |
|
Zimski športni dan |
Učenec: -je športno aktiven, – razvija koordinacijo ter vzdržljivost. |
K. Gorenčič M. Hrovat |
Januar |
|
Atletika |
Učenec: -je športno aktiven, -sodeluje v atletskem troboju, -razvija koordinacijo ter vzdržljivost |
K. Gorenčič M. Hrovat |
Maj |
|
Bowling |
Učenec: -je športno aktiven, -se seznani z bowlingom in ga igra, -razvija koordinacijo ter vzdržljivost. |
K. Gorenčič M. Hrovat |
april |
|
|
5. RAZRED |
|||
Pohod |
Učenec: -razume koristi gibanja na prostem in spozna, da je le to nujno potrebno v vsakdanjem življenju. |
P. Kukman P. Keglovič |
september |
|
Otroški dan |
Učenec: -razvija timsko delo in medsebojno pomoč, -spoznava športne igre kot obliko aktivnega preživljanja prostega časa in spodbujanje zdravega načina življenja, Preventivno delovanje na področju preprečevanja vrstniškega nasilja. Spodbujanje vrednot: enakopravnost, pravičnost, solidarnost, soodvisnost, učiti se sobivanja, spoštovanje različnosti, sodelovanje in preseganje individualizma. |
Hana Korošec in razredniki ter ostali strokovni delavci |
oktober |
|
Smučanje (CŠOD) |
Učenec: – se uči osnov smučanja in spretnosti na smučeh, -spoznava pravila obnašanja na smučišču. |
P. Kukman, P. Keglovič |
februar |
|
Smučanje (CŠOD) |
Učenec: – se uči osnov smučanja in spretnosti na smučeh, -spoznava pravila obnašanja na smučišču. |
P. Kukman, P. Keglovič |
februar |
|
Plavanje |
Učenec: -skoči v vodo in preplava 35 m ne da bi pri tem stopil na tla ali se oprijel roba bazena. |
P. Kukman, P. Keglovič |
november |
|
ŠPORTNI DAN |
CILJI |
VODJA, IZVAJALCI |
MESEC |
|
|
6. RAZRED |
|||
Atletika |
Učenec si oblikuje pozitivne vzorce (spodbujanje medsebojnega sodelovanja, strpnosti in sprejemanja drugačnosti, razvoj zdrave tekmovalnosti in spoštovanja športnega obnašanja – fairplay) |
Bogdan Burgar |
maj |
|
Pohod |
Učenec razume koristnost rednega gibanja in športa ter njune vloge pri kakovostnem preživljanju prostega časa. |
Mateja Drmaž |
oktober |
|
Otroški dan |
Učenec: -razvija timsko delo in medsebojno pomoč, -spoznava športne igre kot obliko aktivnega preživljanja prostega časa in spodbujanje zdravega načina življenja, Preventivno delovanje na področju preprečevanja vrstniškega nasilja. Spodbujanje vrednot: enakopravnost, pravičnost, solidarnost, soodvisnost, učiti se sobivanja, spoštovanje različnosti, sodelovanje in preseganje individualizma. |
Hana Korošec in razredniki ter ostali strokovni delavci |
oktober |
|
Igre na snegu |
Učenec zadovolji svojo potrebo po gibanju in igri. |
Bogdan Burgar |
februar |
|
Plavanje |
Učenec preveri svoje znanje plavanja |
Mateja Drmaž |
april |
|
|
7. RAZRED |
|||
Zimski športni dan v CŠOD |
Učenec zadovolji svojo potrebo po gibanju in igri. |
razrednika |
januar |
|
Otroški dan |
Učenec: -razvija timsko delo in medsebojno pomoč, -spoznava športne igre kot obliko aktivnega preživljanja prostega časa in spodbujanje zdravega načina življenja, Preventivno delovanje na področju preprečevanja vrstniškega nasilja. Spodbujanje vrednot: enakopravnost, pravičnost, solidarnost, soodvisnost, učiti se sobivanja, spoštovanje različnosti, sodelovanje in preseganje individualizma. |
Hana Korošec in razredniki ter ostali strokovni delavci |
oktober |
|
Športni dan v CŠOD |
Učenec zadovolji svojo potrebo po gibanju. |
razrednika |
januar |
|
Atletika |
Učenec si oblikuje pozitivne vzorce (spodbujanje medsebojnega sodelovanja, strpnosti in sprejemanja drugačnosti, razvoj zdrave tekmovalnosti in spoštovanja športnega obnašanja – fairplay) |
Bogdan Burgar |
maj |
|
Kolesarjenje |
Učenec začuti zadovoljstvo ob gibanju, premagovanju naporov in doseganju osebnih ciljev. |
Mateja Drmaž |
junij |
|
|
8. RAZRED |
|||
CŠOD vsebine |
Učenec razume koristnost rednega gibanja in športa ter njune vloge pri kakovostnem preživljanju prostega časa. |
razrednika |
maj |
|
CŠOD vsebine |
Učenec zadovolji svojo potrebo po gibanju in igri. |
razrednika |
maj |
|
Otroški dan |
Učenec: -razvija timsko delo in medsebojno pomoč, -spoznava športne igre kot obliko aktivnega preživljanja prostega časa in spodbujanje zdravega načina življenja, Preventivno delovanje na področju preprečevanja vrstniškega nasilja. Spodbujanje vrednot: enakopravnost, pravičnost, solidarnost, soodvisnost, učiti se sobivanja, spoštovanje različnosti, sodelovanje in preseganje individualizma. |
Hana Korošec in razredniki ter ostali strokovni delavci |
oktober |
|
Igre na snegu |
Učenec zadovolji svojo potrebo po gibanju in igri. |
Bogdan Burgar |
februar |
|
Atletika |
Učenec si oblikuje pozitivne vzorce (spodbujanje medsebojnega sodelovanja, strpnosti in sprejemanja drugačnosti, razvoj zdrave tekmovalnosti in spoštovanja športnega obnašanja – fairplay) |
Bogdan Burgar |
september |
|
|
9. RAZRED |
|||
Otroški dan |
Učenec: -razvija timsko delo in medsebojno pomoč, -spoznava športne igre kot obliko aktivnega preživljanja prostega časa in spodbujanje zdravega načina življenja, Preventivno delovanje na področju preprečevanja vrstniškega nasilja. Spodbujanje vrednot: enakopravnost, pravičnost, solidarnost, soodvisnost, učiti se sobivanja, spoštovanje različnosti, sodelovanje in preseganje individualizma. |
Hana Korošec in razredniki ter ostali strokovni delavci |
oktober |
|
Pohod |
Učenec razume koristnost rednega gibanja in športa ter njune vloge pri kakovostnem preživljanju prostega časa. |
Mateja Drmaž |
maj |
|
Igre na snegu |
Učenec zadovolji svojo potrebo po gibanju in igri. |
Bogdan Burgar |
februar |
|
Atletika |
Učenec si oblikuje pozitivne vzorce (spodbujanje medsebojnega sodelovanja, strpnosti in sprejemanja drugačnosti, razvoj zdrave tekmovalnosti in spoštovanja športnega obnašanja – fairplay) |
Bogdan Burgar |
september |
|
Zaključna ekskurzija |
Učenec je športno aktiven, spozna nove kraje in aktivnosti ter sodeluje s sošolci. |
razrednika |
junij |