Skoči na glavno vsebino

AKTUALNE               NOVICE

Vabilo Drobtinica

Vabilo! V soboto, 19. 10. 2024, bo v Straži dobrodelna akcija Drobtinica. Potekala bo pred trgovino Mercator od 8. do 12. ure. Vabljeni vsi! Čisto vsi! Na stojnici bomo učenci menjali kruh za denar. Za dobrodelni prispevek 2,50 EUR boste dobili hrustljavo pečen kruh,...

Tretješolci prispeli v ŠVN

Tretješolci sporočajo, da so skupaj s svojimi spremljevalci srečno prispeli na cilj in pričenjajo šolo v naravi. ekipa OŠ Vavta vas

Obvestilo – poplavljena pot

Spoštovani.   Obveščamo vas, da je sprehajalna pot ob Krki na obeh straneh poplavljena in zaprta. Obvestilo občine najdete tu.   Lep pozdrav   ekipa OŠ Vavta vas

Zbiralna akcija starega papirja

Obveščamo vas, da bomo v torek, 1. 10. 2024 (med 7:00 in 8:00 ter med 13:00 in 16:00 uro) in v sredo, 2. 10. 2024 (med 7:00 in 8:00 uro ter med 13:00 in 15:00 uro) izvedli zbiralno akcijo starega papirja. Papir bomo tehtali, zato bo samo zbiranje potekalo nekoliko...

Hiške knjigobežnice

Na naši šoli bomo na hodnikih postavili 4 hiške knjigobežnice. V teh hiškah bodo na voljo otroške in mladinske knjige za branje. Učenci si boste lahko te knjige vzeli iz hiške sami in jih brali. Po končanem branju boste knjige vrnili v hiško knjigobežnico ali pa jo...

Prenovljene prehranske smernice

Smernice za prehranjevanje v vzgojno-izobraževalnih zavodih so v veljavi s 1. 9. 2024. Da bo uspeh zdravega prehranjevanja lahko uspešen, je potrebno skupno sodelovanje vseh deležnikov v procesu, zlasti ob podpori staršev in ostalih družinskih članov. Prilagamo letak,...

Skupni roditeljski sestanki

Spoštovani starši.                                                          Vabimo vas na prve roditeljske sestanke, ki bodo potekali po triletjih in sicer:   ponedeljek, 9. 9. 2024, ob 16. 30; za starše učencev od 1. – 3. razreda, torek, 10. 9. 2024, ob 16. 30;...

Prevozi učencev – vozni red 2. 9. 2024

I. REDNI AVTOBUS PRIHODI: Volavče-Potok-Vavta vas ODHODI: Vavta vas-Potok-Volavče 7.08 – 7.137.23 – 7.288.08 – 8.13 12.10 – 12.1512.40 – 12.4513.05 – 13.1013.26 – 13.3113.35 – 13.4014.05 – 14.1015.05 – 15.10   PRIHODI: Rumanja vas-Vavta vas ODHODI: Vavta...

Prvi šolski dan 2. 9. 2024

Drage učenke, dragi učenci, spoštovani starši.   Počitnice se počasi iztekajo in pred vrati je novo šolsko leto, v katerega bomo pogumno zakorakali v ponedeljek, 2. septembra 2024. Prvošolci boste vabilo prejeli po pošti. Učenci od 2. do 9. razreda pričnete s...

DOGODKI

4. dan ŠVN – 3. razred

Dočakali smo še zadnji dan, ko smo ga v celoti preživeli na morju. Utrjevali smo plavanje in plavali daljše dolžine. V delavnicah pa smo spoznali dišavnice, ki rastejo okoli doma. Zašili smo vsak svojo dišavno vrečko ter se poigrali s sencami. Jutri (petek,...

Sprejem prvošolcev v šolsko skupnost

Dne 10. 10. 2024, smo imeli slavnostni sprejem prvošolcev v šolsko skupnost OŠ Vavta vas. Na oder so prvošolce pospremili 9.šolci. Učenci 9. razreda so naše najmlajše tudi prijazno nagovorili in jim podali nekaj nasvetov, kako uspešno preživeti vseh 9. let šolanja. Na...

3. dan ŠVN – 3. razred

Tretji dan smo se zbudili v jasno jutro in nebo je napovedovalo lep dan. Prav tak pa je tudi bil. Poleg vsakodnevnega učenja plavanja, smo razvijali in uporabljali vse naše čute. Raziskovali smo bližnjo Forma Vivo in njene kamnite skulpture. Po kosilu pa smo se...

Svet elektrike – tehniški dan 9. razredov, 8. in 9. 10. 2024

Učenci 9. razredov so ponovili in nadgradijo svoje znanje o elektriki in elektrotehniki. Svoje pridobljeni teoretično znanje so praktično nadgradili, saj so sami izdelovali različne naprave ter stroje, ki jih poganja elektrika. Delovanje naprav so tudi preizkusijo....

2.dan ŠVN – 3. razred

Drugi dan so nas prebudili oblaki in veter. Vseeno smo veselo plavali ter spoznavali soline. Nekaj časa nam je uspelo preživeti tudi na igrišču. Dan je minil kot bi trenil. Utrinki v galeriji. Zapisala: učiteljica Petra

Igre brez meja 1. in 2. razred

Učenci 1. in 2. razredov so imeli v ponedeljek, 7. 10. 2024 "igre brez meja" na šolskem igrišču. Vreme je bilo odlično, prav tako razpoloženje naših najmlajših. Utrinke si lahko ogledate v galeriji. Zapisala: Katja Kek

Teden otroka – druženje prijateljskih razredov

V tednu od 7. do 11. 10. 2024 obeležujemo Teden otroka. Letošnja tema Tedna otroka se glasi: "Otrok - nepopisan list" in nas opominja, kako pomembno je, da otrokom omogočimo pogoje za srečno in izpolnjujoče otroštvo. Teden smo začeli z druženjem prijateljskih...

1. dan ŠVN – 3. razred

Tretješolci smo srečno in brez posebnosti prispeli v CŠOD Burja. Pričakali so nas z odličnim kosilom, katerega smo zmazali na mah. Saj veste, makaroni z bolonez omako so zakon. Preizkusili smo se v plavanju ter že raziskovali morsko obalo. Našli smo kar nekaj živali...

Naše učenke na likovni ustvarjalnici

V ponedeljek, 30. 9. 2024 so se tri učenke iz sedmega in osmega razreda naše šole, udeležile Likovne ustvarjalnice, ki jo je organizirala OŠ Toneta Pavčka v Mirni Peči. Tema za slikanje je bil avtoportret. Nastala umetniška dela bodo razstavljena v Muzeju Lojzeta...

Devetošolci v Pivki

Z učenci 9. razreda smo v ponedeljek, 30. 9. 2024, obiskali Park vojaške zgodovine v Pivki. Ogledali smo si razstavne depoje vse od začetka 2. svetovne vojne do osamosvojitvene vojne. Spoznali smo kakšno oborožitev in bojne naprave so uporabljali v posameznem obdobju....

Evropska noč raziskovalcev na Univerzi v Novem mestu

V petek, 27. 9. 2024, smo se z nekaj učenci, ki obiskujejo dejavnost Prva pomoč, udeležili delavnic Kako rešiti življenje, ki so potekale na Fakulteti za zdravstvene vede v Novem mestu. Dogodek je potekal v okviru Meseca znanosti in Evropske noči. Zahvaljujemo se...

Vandalizem

V ponedeljek zjutraj (30. 9. 2024) nas je pri prihodu v šolo »pričakalo« neprijetno presenečenje. Razbito je bilo steklo šolske avtobusne postaje, zato je bila podana prijava na policijo. Že nekaj časa ugotavljamo, da  v popoldanskem času in med vikendom prihaja do...