Skoči na glavno vsebino

Vključujoča šola – vključujoč fizični prostor

 

Vodja: Sanja Kirn

 

V šolskem letu 2024/25 bomo nadaljevali z razvojno nalogo Vključujoča šola – vključujoč fizični prostor, s poudarkom na ustvarjanju učinkovitega fizičnega, socialnega in didaktičnega učnega okolja, v sodelovanju z ZRSŠ.

Namen razvojne naloge je v učni proces vključevati glas učenca tako, da učitelj spodbuja aktivno vlogo učencev pri učenju, jih vključuje v sooblikovanje učnega procesa, jim omogoča medvrstniško sodelovalno učenje ter sooblikovanje fizičnega učnega prostora.

Cilje razvojne naloge smo povezali s prednostno nalogo šole in jih vključili v kratkoročne cilje šole.

V tem šolskem letu bo razvojni tim nadaljeval z začetimi aktivnostmi, timu pa se bodo priključili novi sodelavci. Z namenom medsebojnega spodbujanja, delitve izkušenj in skupnega razvijanje pedagoške prakse bomo vzpostavili in spodbujali kolegialne hospitacije.

 

Related Images:

Orodna vrstica za dostopnost